PAMFLET LA PACHET

miercuri, 8 octombrie 2008

Doo - Mass Turbarea

Am gasit pe un site oarecare urmatorul text, al unei fete care se plange de un lucru absolut normal in vremurile tumultoase pe care le traim:
"Am citit intr-o carte ca apoape toti barbatii se masturbeaza si dupa ce se casatoresc. Eu sunt fata, am 19 ani, si prietenul imi tot cere sa o facem si noi. Dar mi-e frica ca o sa se plictiseasca de mine si o sa inceapa si el sa se masturbeze, chiar daca mi-a promis ca o sa ne casatorim. Chiar daca o sa se intample asta mi-e frica ca o sa fie si el la fel. De ce se masturbeaza casatoritii?"

Este o intrebare fireasca, care necesita o anumita abordare si neaparat o explicatie pe masura. Masturbarea este inevitabila, reprezinta o exteriorizare a masculinitatii fiecarui barbat. Si nu neaparat, fiindca si femeile se masturbeaza. Dar sa vedem acum si de ce.

De ce se masturbeaza barbatii?

  • pai, mai intai, pentru ca nu au acces la femei
  • apoi, daca au acces, au la femei urate, sau mai pe limbajul fetei asteia, nasoale
  • dupa care, daca prind vreo pitzipoanca, se masturbeaza pentru ca de obicei pitzipoancele nu fac fata la un mascul feroce
  • in timp, femeile se stafidesc, devin banale, si ce faci ca barbat? Ai ghicit, iei o revista, o sticla de vin bun si gata episodul...
  • si nu in ultimul rand, barbatii se masturbeaza pentru ca pot, de-aia...
De ce se masturbeaza femeile?
  • Dumnezeu stie de ce, asta ramane o mare enigma...

Niciun comentariu: