PAMFLET LA PACHET

marți, 28 octombrie 2008

Sunt bloger, dar ma tratez

cana WordPress

De ceva timp sufar de o boala cumplita. M-am molipsit de la altii. Se numeste blogging. E dureroasa, ma macina in fiecare zi. Dar ma tratez. Un prieten mi-a recomandat un tratament naturist. Cica sa ies la aer si sa beau in fiecare zi cate o sticla de vin. Am inceput de week-endul trecut. N-am reusit sa beau o sticla, dar am ajuns la trei pahare. E greu, stiu. Dar eu persist. Vreau sa scap. Si cat mai repede. Vad pe altii cum sufera, si ma gandesc ca asa o sa ajung si eu. Prieteni blogeri, incercati si voi. Tratamentul merge. Simt ca merge. Insa trebuie vointa. Si un pahar mare. Sau poate preferati din sticla. Oricum, nu ezitati, se merita. O sa traiti mai bine. O sa fiti mai fericiti. Nevasta o sa aiba langa cine sa adoarma seara. Nu o sa mai aveti ochii rosii. Si limba uscata. O sa va puteti gandi si la altceva. La ceva mai frumos. Hai, stiu ca aveti imaginatie.

Iesiti la aer. Iesiti afara. Faceti poze. Beti un vin. Discutati. Despre orice. Mai ales despre vin. Dar nu despre blog. Mergeti la Alina. Da, Alina Plugaru. Ea stie cum sa va faca sa uitati. Are si ea blog. Dar nu conteaza. Voi vreti sa va tratati. Si ea va poate ajuta.

Acum ma duc sa-mi iau medicamentul. Mi-am cumparat o cana mare...

Niciun comentariu: