PAMFLET LA PACHET

duminică, 19 octombrie 2008

Una - "Ba l-am ajutat, am dat masina jos dupa el"

Adrian Cocoana

Ati auzit banuiesc de faimosul Adrian Cocoana (ce nume predestinat), cel care si-a incercat rezistenta la lovire frontala a Ferrari-ului propriu, spulberand creierii unuia de statea pe trotuar. Buun. Aseara ma uit la tv si ce vad. Concubina Prietena lui, Iasmina, cea care in momentul accidentului se afla pe locul din dreapta, se disculpa:

Reporterul: De ce ati plecat de la locul accidentului fara sa-i acordati primul ajutor?

Iasmina: Pai ce, nu l-am ajutat? Nu am dat masina jos dupa el?

Adica cum beei, dupa ce ca m-am chinuit si am bagat in marsarier si am dat masina jos dupa el, sa nu cumva sa se raneasca si mai tare, acuma vii tu, reporter, sa ma acuzi pe mine ca nu am facut nimic pentru el? Cata nesimtire dom'le!

Niciun comentariu: