1. Te hotarasti sa pui reclame pe blog. Buun. Ce fel de reclame? Adsense? Alte bannere? Adsense da, ar merge, pentru ca Google nu pune nicio restrictie in ceea ce priveste numarul de vizitatori, page views etc. Bannere? Cam greu, cele mai multe firme de acest gen cer ca blogul sa aiba un minim de vizitatori unici pe zi. Si apoi, daca blogul tau recent creat nu are inca atatia vizitatori, care ar fi logica sa pui reclame, fie ele si de la Adsense? Oricum nu o sa ai atatea click-uri cat sa aduni destui centi sa-ti trimita Google macar primul check acasa. Si in plus, multi se vor intreba: "ia uite si p-asta, nici nu a intrat bine in blogosfera ca si vrea bani".
2. Te hotarasti sa nu pui reclame de la inceput. Nici asa nu e bine. Unii se vor intreba: "ce blog faimos e asta, daca nu si-a permis sa puna reclame?!? Ineamna ca nu prea e vizitat, si atunci eu de ce mi-as mai pierde timpul pe aici?" Pentru multi, un blog fara reclame = un blog fara succes. O logica total gresita, cred eu, insa din nefericire multi oameni asa gandesc.
Consider ca inainte de a te gandi la reclame, sunt multe alte aspecte ale unui blog la care trebuie sa te gandesti mai intai. In primul rand, continutul care sa atraga. Apoi, perseverenta in ceea ce priveste postatul. Apoi, cum sa pastrezi cititorii. Apoi, cum sa te faci cunoscut. Si sunt multi de "apoi" pana a ajunge la monetizare. Sunt destule exemple printre blogurile de succes, fie ele romanesti sau nu, unde autorii au ales metoda 2. Eu personal nu cunosc niciun blog de succes care sa fi ales metoda 1, desi poate ca exista. Dar si mai convins sunt ca cele care au ales metoda 2 sunt mai multe.
Asadar, spor la scris si reclamele vor veni de la sine. Azi e o zi insorita, iesiti afara si cautati subiecte bune de scris. A, si luati si aparatul foto.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu